MERKUR po Kreténsku
Diskuse - Příspěvek

Příspěvky na téma : záhada dlouhé pružiny

Zpět na výběr tématu

 1

1.  10.3.2015 22:33 - miroslav.cerny@ave.cz
 Hezký den Františku, pružina je opravdu používaná jako hnací řemen. Nyní je v návodech namalován provázek a krátká pružinka (těch je v M8 několik)pro realizaci hnacích řemenů. To ale moc nefunguje. Používám dlouhé pružinky z GUFERO těsnících kroužků (pro 200mm pružinu gufero dírou cca 70mm).Pružinky z Gufero kroužků se dají dobře spojovat a nastavovat, jsou spojené kuželovým ukončením na jednom konci, který se \"zašroubuje\" do druhého konce pružinky. Dají se sehnat z použitých dílů v autoopravně, nebo koupit v prodejně na ložiska. Další možnost velmi odolného řemínku s velkou silou přenosu, který rozhodně neklouže v drážkách kol je použití běžných tzv. O kroužků. Při průměru gumičky cca 2 až 3,5 mm jsou to korunové položky a když se koupí bílý silikonový kroužek, jeho životnost je neuvěřitelná...
2.  3.3.2015 10:39 - František Večerník frantisek.vecernik@centrum.cz
 pardon, hnací řemen :-)
3.  3.3.2015 10:38 - František Večerník frantisek.vecernik@centrum.cz
 Zdravím,\r\ntak nad novým Merkurem 8 rozjímám, proč tam už není dlouhá pružina č. 93 200 mm. A do toho mi vyvstala protiotázka, že jako dítě, jsem vlastně nikdy pro ni nenašel žádné využití. Dnes mě napadá, že možná jako řemenice, ale nevím... Máte s tím někdo zkušenosti?

 1

Zpět na výběr tématu

   
Jméno nebo e-mail:
Nový příspěvek:
pásek
Kreteni - založeno (K8) 2001-2009, resuscitováno (K15) 2010; změněno (K1): 9.10.2016